2007年7月15日星期日

大陸相集


每次返大陸,總是有新驚喜,今次的驚喜兩罐不同外觀的紅牛飲料,分別來自國內不同的地區生產,但味道同樣很淡,與香港發售,由奧地利直接入口的版本不可同日而語!


我的鄉下主要是種稻米,今次返鄉下,看到稻米正在成熟階段,一兩星期後便可收割了,所以影一幅相留底!


這裡有三間大屋,由左至右,上至下,分別係太公住的、我老豆有份出錢起的,以及我堂大佬的大屋,頭兩間都係「吉」,有點浪費。


我鄉下有樣好,就係用免費泉水或井水,只須用水泵將水泵入水缸便可,所以只需要交電費。


最近我老豆在天台頂安裝了一個接收衛星電視的「鑊」,可以睇好多台(例如卡塔爾半島電視台),但安裝費連料只係 $450 ,仲要係「斷尾」,真係平到你唔信!


呢一支電子蚊拍,相信好多香港人都用過,可以電到啲蚊變灰,呢支電子蚊拍在大陸真係好使好用,因為我一日最少可以打死 100 隻蚊,黃昏時間在空氣亂拍都可以拍死十幾隻,我鄉下真係好多蚊。


雖然我鄉下已經使用石油氣,但燒柴煮食仍然很普遍。

遲些上載一些手機短片給大家看,相當有趣。

3 則留言:

匿名 說...

其實你鄉下在哪?

~ Charlotte

lamkiuwai 說...

To Charlotte:
福建省泉州南安市碼頭鎮土皮芸一帶

TC Login AC 說...

我也是福建省的 ^^