2006年10月7日星期六

網上拍賣


今個星期經過一次「公幹旅遊二合一」的日本東京之行,用了很多錢,除了打機、搭車、睇表演外,亦夾了很多東西,包括小熊維尼、PostPet、多啦 A 夢(已送給同行的朋友)等等,當中小熊維尼身高超過 15 吋,日本夾公仔真係易過借火。雖然個個公仔都係中國製造,但個樣真係唔錯,所以小弟放上 Yahoo! Auctions 上拍賣,有興趣的朋友可以到以下網址一看:

http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1112554819
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b5102416

另外,小弟到秋葉原看到三國志大戰的抽卡機,小弟試用 300 日元抽卡,結果出了一張 2.0 版 SR 貂蟬,希望可以放到好價錢啦!

4 則留言:

匿名 說...

噢,今天的是廣告~

Unforgettable / 茵 說...

我很喜歡夾公仔的過程!

不仔 說...

對於我地呢d比香港怪夾地獄訓練0既玩家,日本夾公仔簡直係天堂!

lamkiuwai 說...

張 SR 貂蟬賣左 $62 ,比預期低左少少,不過咁,計落賺了兩倍,都算係咁。