2006年3月3日星期五

郵箱爆炸

尋日本來諗住清一清 Thunderbird 內的舊電郵(因為公司部機仲係用緊 Windows 98 第二版, FAT32 檔案系統一個檔案唔可以大過 2GB ),但好唔好彩,尋日收到 Octagon 勁大電郵,炸爆咗個 Inbox 到 2GB ,結果個 Inbox 出問題。由於唔想將個 2GB 檔案搬去屋企整,所以用左一個最絕情的方法,就係將 Inbox 刪除!哈哈!

5 則留言:

dino 說...

嘩~~公關公司炸曝郵箱咁衰, port佢啦!!

lamkiuwai 說...

無計,只怪小弟公司部機用 Windows 98 ,用 Windows 2000 都唔會有問題。同埋,要整都唔係唔得,不過唔想將 2GB 檔案抄番屋企整。

gensan 說...

點解你公司仲係用緊 Windows 98 咁慘無人道?你又做乜唔帶私伙部 Notebook 返工呢?

lamkiuwai 說...

我部 Notebook 都賣咗,呵呵

MaCFabrica 說...

以前好怕收到D有大大張相既E-MAIL
因為用緊98....
而家就.....嘿