2011年2月10日星期四

密封車尾


九巴在 2012 年將會「全冷」,即是所有非空調巴士(熱狗)如無意外將會在今年退役,所以大家會發現好多人拎著部相機影熱狗,我都唔執輸,得閒影一、兩幅留念。早前就影了一張 11K 巴士,呢架係丹尼士巨龍 Dennis Dragon 11 米,巨龍都有好多款,所以有些款式會有花名,例如呢款龍就叫做密龍,因為車尾係密封,可以安裝冷氣系統,但最後都冇裝到,結果變了熱狗,直到除牌都冇轉回冷氣巴。

雖然熱狗愈來愈少,不過我朝早搭車好多時搭熱狗,仲要係密龍,因為我搭 5A ,同一班車通常係密龍。

1 則留言:

匿名 說...

反對香港「 被規劃」行動組--關注「 珠三角灣區跨境行動計
http://zh-hk.facebook.com/pages/fan-dui-xiang-gang-bei-gui-hua-xing-dong-zu-guan-zhu-zhu-san-jiao-wan-qu-kua-jing-xing-dong-ji-hua/172597522784869