2008年11月23日星期日

廿蚊早餐



小弟通常是在家中吃早餐,星期六早上則要自己落街食早餐。其實家中有很多粥品舖,但小弟很少光顧,因為不少店舖都有很多老人家坐陣,坐位亦不多。可能是經濟不好,人流好像較少,所以到樓下的粥品店食早餐,先叫一碗皮蛋瘦肉粥, $11 一碗但用料十足,與大家樂、美心等有味粥真係冇得比!之後再叫一件蘿蔔糕,大大件都只是 $5 ,放在檯上即時咬一口才拍攝照片。至於油條(油炸鬼)則是最後叫的,因為拍一碗粥加一件蘿蔔糕吃不飽,但原來不吃油條亦已經夠飽了。 $4 一條,口感一般。記得有時早上五點幾返家,都會買一條剛剛炸好的油條,很油很好味。最後以 $20 吃一個早餐,總比大家樂一個 $20 早餐更有人情味(希望下次吃粥的時候不會有條頭髮)。

3 則留言:

Sue 說...

HK$20真係幾抵。我屋企樓下就無呢d,最近都算係最無人情味的麥記 -.-

Teddy | 太迪 說...

粥鋪就係粥鋪
專門好多,自然比連鎖快餐好食 ~~~

匿名 說...

一碗靚粥$11真係抵!