2022年4月7日星期四

懶人行山

Mount High West
香港有好多地方可睇到日落靚景,例如在山上看日落景,最懶嘅方法係由山頂行去西高山觀景台,前後不需 30 分鐘。如何去山頂就不用多說了,現在除了搭的士或私家車,就是乘搭小巴或巴士,山頂纜車要到今年夏季才正式重開,到時大家可乘搭第六代山頂纜車了。



Google Maps 路線:https://goo.gl/maps/SQyXnZupaYRKXnAg9

行程簡介:山頂→夏力道→西高山觀景台
Mount High West
由於在山頂已爬升了 385 米,上到西高山觀景台的高度為 494 米,即是由山頂上西高山,爬升高度只是 100 米左右,一個鐘內可上落一次,絕對是「懶人行山」之選,不過假期人數較多,想影靚相的朋友,請預多些時間霸位。
6th Gen Peak Tram
睇完日落景仲可以去山頂影香港夜景,上面張相仲見到第六代山頂纜車。

沒有留言: