2012年10月26日星期五

內容主導

(以下內容刊登於《 AV Magazine 》538 期〈 Editorial 〉)
  • DBC 在政府總部的集會,小弟只是到政府總部撐場,並沒有幫手,無謂被人話我去「抽水」。
  • 最近聽節目,主持人講了一句:「 Content is king 」,到底這句是從何而來?
  • 翻查資料,首次發表「 Content is King 」,可能是來自比爾.蓋茨( Bill Gates )。
  • 在 1996 年 1 月 3 日, Bill Gates 在 Microsoft 個人專頁中發表 Content is King 文章。
  • 文章的結論是:讀者最終只需付了少量金錢,就可收看內容。
  • 不過,看看16年後的今天,「付費看內容」的模式似乎行不通,免費內容仍是主流。
  • 如果免費內容不是主流,我們就不會去看低質素的免費內容,甚至連投訴的時間都可省回。
  • 再看現時的網台,亦並非「冇錢賺」,至少香港人網網台部分的廣告比亞視多。
  • 回看 DBC ,數碼聲音廣播的問題,是廣播成本太高,單是改建發射站已經用了 3,000 萬。
  • 最後一句:「冇 10 億身家都唔好攪傳統電台」。

2 則留言:

Sue 說...

我也想付費看內容的,但是有時花錢買的內容,究竟同免費哪些有何分別?我又說不出。我記得讀書時,好似小朋友年代睇o既兒童畫報;中學大學時代睇o既潮流周刊,我都好願意畀錢買,甚至係每個星期好期待佢出版,但係依家買書,就係睇下有無贈品,極其量就係睇下邊本有興趣睇邊本,已經無咗「追看」的心態了。 by the way 你個密碼好難入,我試了幾次都睇唔清,我唸好少人會有心機留言

lamkiuwai 說...

個密碼係由 Google 提供,同你個 blog 一樣,老老實實,又真係幾難入,所以取消了,多謝閣下的意見。