2007年6月27日星期三

考試結果


▲ 小弟就是在這裏(嘉榮街)起步了。

今天的路試,與我早幾天的預計一樣,結果是不合格,原因是出車時,望不到遠處有一架電單車從後過來,考官踩腳掣,已註定不合格。之後的駕駛基本上是多餘的,所以駛回考試中心時,連引擎也沒有關掉就下車了。今日已安排在 8 月 1 日重考,補課 6 小時,希望能夠訓練一下自己的反應。

7 則留言:

匿名 說...

祝你唔需要肥太多次,駕駛學院好掠水

lamkiuwai 說...

我諗唔會肥第二次,因為我知道自己學唔夠鐘 XD

不過今次重考只係俾 $970 。

匿名 說...

不知現時輕型貨車的首次合格率有多高?八年前我考時,那時甚至沒有中期試,聽聞首次合格率只有三成,聽說是因為輕型貨車司機屬於常用道路者之一,運輸署對於這批司機的質素亦特別重視所致。

lamkiuwai 說...

gensan:

香港駕駛學院 / 觀塘駕駛學院:路試約 80%
其他路試考生:約 35%

資源來源:觀塘駕駛學院在運輸署取得的統計,不知可信性有多高。不過,在兩間駕駛學院考的確容易合格,好似我當天下大雨考試,約 10 個人考試,好似有 3 個 (包括) 不合格,問番學院個阿 sir ,佢話今日合格率已經算好低了,平時都係一個起兩個止。

匿名 說...

補夠鐘再考吧
路面經驗不足真係會差少少

AleX‧5毫子 說...

我琴日1 take 過搞掂左lu, 不過當然係私家車la~~

tusswu 說...

其實我老豆話齋,輸波唔好輸風度,雖然你開頭已經衰咗,但最後應該小心應考,俾考官一個好的印象。所謂山水有相逢,下次重考又見到佢,人地咪對有偏見了。