2007年4月5日星期四

積木起樓

位於我家附近的翔龍灣已大致完成,從美景街看過去,與一塊屏風沒有大分別,小弟看著它興建,沒有記錯是「積木樓」,呎價 5,000 餘元,我心想,如果買 5,000 餘元一呎的樓,買土瓜灣的樓是不是有點戇居?在網上找找資料,報導指出翔龍灣售近千伙單位,是否可信就見仁見智。不過咁,翔龍灣對我有一個好處,就係去吉之島唔係去到黃埔咁遠,行幾分鐘就到,而且仲會吸引更多警車同我看門口,因為好多人都知,我呢區的治安唔係太好,間中有人打交,多警車巡邏就可以減少鬧事的機會。

3 則留言:

匿名 說...

我個舊同事同我講,佢買翔龍灣係因為d樓起好的時候,就差唔多會有地鐵駁到過去架啦......

佢係咁講,我係咁聽......

lamkiuwai 說...

To 沙拉:
可惜,現在還未掘路,而且站口應該與翔龍灣相差數分鐘路程。

「沙田至中環線的建議書終稿包括興建東鐵過海路段,並將馬鐵經東九龍與西鐵連接。沙田至中環線的鐵路方案及具體實行計劃,有待政府最終決定。」

說...

e棟野好似係F.1定唔知F.2睇住佢起~都應該5-6年~~~
紅磡土瓜灣雖然未有地鐵~不過都夠多巴士過海,又有船,都ok方便~XD