2006年1月2日星期一

打機活動

▲ BATTLE GEAR 4 超弩級賽道中的 CITROEN Xsara Coupe VTS

今年的第一天,小弟做了甚麼?適逢星期日,當然是到遊戲機中心打機,最近主力玩兩個遊戲,分別是《BATTLE GEAR 4》超弩級賽道,以及《THE HOUSE OF THE DEAD 4》,《BATTLE GEAR 4》超弩級賽道是模擬蒙地卡羅(Monte Carlo)山路製作的賽道,彎多路窄,挑戰性極高。至於《THE HOUSE OF THE DEAD 4》則是一款打「喪屍」(Zombie,不知如何譯)的遊戲,最近小弟更玩「雙槍」,每隻手一支槍,感覺真爽!

6 則留言:

Dicky Chan 說...

成個紅磡
係唔係得美國寶有house of dead4?
你又去開邊間玩多?

lamkiuwai 說...

紅磡除了美國寶,還有吉之島地庫的 Game Station 。我通常周圍玩。

gensan 說...

我只在荃灣新金星和德福 Virtual Zone 見到 House of the Dead 4....

地通拿你有無玩 Mario Kart Arcade GP 呢?

Teddy | 太迪 說...

CWB 世貿都有
雙槍...又幾型woo...

lamkiuwai 說...

To gensan:
有,打到第二周目,不過近來好少玩。

To - 加 左 刀 巴 的 水 怪 -:
冇,都係玩玩,幾過癮,有人已經 post 左個爆機畫面出來 Orz
http://forum.racegame.org/read.php?tid=19338

MaCFabrica 說...

呀木兄, 不如你借部GDB我玩下 XD