2005年8月1日星期一

知識吸收

作為一個記者,小弟會從不同的人口中獲得很多新知識,但當得到新的知識後,最重要是要消化一下。可惜,隨着科技的日新月異,現時不少記者(甚至編輯)都是人云亦云,只懂將別人的說話轉述,不去自行求證,小弟認為,出現這個現象原因有二,第一,他們工作時不想用腦,快快完成便算;第二,他們是「文盲」,不懂從其他地方找參考資料。大家想想,傳媒又怎會是文盲?作為傳媒,的確要多用大腦,尤其是在資訊爆炸的環境下,單靠看書,是根本學不到甚麼知識,要同時間將多種類似的資訊歸納起來,對自己有更大裨益。

17 則留言:

littleoslo 說...

香港傳媒的特色之一,鬧快抄

抄書抄料抄layout

:-))

gensan 說...

你好似對你工作環境/某些同事好不滿喎~

匿名 說...

香港的雜誌千篇一律,看一本便等於看了全部:都是一様的!

越來越多人寫blog、讀blog,可以說其中一個重要因素是香港的傳媒令人失望,讀者轉移找其他的文章來讀。

lamkiuwai 說...

Gensan:
其實這是我對現時不少行家的印象,很多人是不用腦工作,如果不用腦的,需要快快轉行。

gensan 說...

轉行都無用!古今千行百業都是要用腦的,即使是乞食也要用腦!

Teddy | 太迪 說...

係 woo,我以前個份都好多人唔同腦的,
聽話唔頂咀就可以少稿、人工高,仲可以做人老頂,真係好頂 law~~

Teddy | 太迪 說...

最悲既係,有時有新意念,就係因為有o的人唔用腦,亦唔想用腦,最後厄殺埋人家可以出位、上位的機會.總之...家家有本難唸的經.

lamkiuwai 說...

係咩?唔係喎。我做過有一份工真係可以唔用腦,就係 Hi-Tech Weekly ,只要聽話就得,唔通做 Hi-Tech 仲慘過乞食?

gensan 說...

唉,你就係當日唔用腦,唔聽女神話,卒之咪搞到今時今日咁囉!

lamkiuwai 說...

冇,當你要用好多腦汁來解釋俾一班唔用腦諗嘢的人有關一篇用腦寫的文章時,你為何還需要用功寫一篇文嗎?用心寫一篇文,在 Hi-Tech 有如一篇垃圾。

gensan 說...

......

植略不思索,即口占一首曰:「煮豆燃豆萁,豆在釜中泣。本是同根生,相煎何太急!」曹丕聞之,潸然淚下。其母卞氏,從殿後出曰:「兄何逼弟之甚耶?」

lamkiuwai 說...

呢段說話的意思係叫兄弟之間不要互相殘殺,但係,工作係唔可以剩係講親戚關係,呢個就係 Hi-Tech Weekly 長久以來的問題了,吓吓同你講唔好內耗,結果本書做來做去都係一個吉。緊係啦,有料嘅人,點解要將自己的智慧降低,去遷就一班冇腦嘅人,唔出去搵一份人工高啲嘅工作,對住一啲稍為有責任同埋有腦嘅上司?使乜屈喺嗰度等升職退休?

YUEN 說...

公起棍兄被女神統戰,聽女神話,卒之咪搞到今時今日!

唉,你就係當日唔用腦,唔聽女神話,卒之咪搞到今時今日咁囉!

哈,都話你喜歡在HI TECH!哈

YUEN 說...

神人都走左,明智決定。人工即刻多幾千
棍兄點升都要聽命矮肥,都幾好笑,真係有今時就有今日。

gensan 說...

驚神略不思索,即口占一首曰:「煮豆燃豆萁,豆在釜中泣。本是同根生,相煎何太急!」WOOD & YUEN 聞之,潸然淚下。其母女神及其父零九,從殿後出曰:「兄何逼弟之甚耶?」

Unforgettable / 茵 說...

求證與索源,唔單止做記者要吧,重視工作質素的,往往都要如此認真、謹慎的吧。

山邊舊電池 說...

我近來都遇到D咁既情形。個所謂記者,去完記者會,兩大版野竟然係Press release 'intelligent rewrite',笑到我同個公關反肚......一時又當粒CPU係OS (唔收錄原句了,費事大家知道係邊個記者),其實咁既'記者'都可以生存到,唔怪得部份人會好似kansir咁睇腦書。