2008年11月26日星期三

波仔飯盒



其實微波爐食品一點也不好味、冇益兼冇營養,所以小弟一直很少食微波爐食品,但自從接觸過「波仔」飯,就對微波爐食品有些改觀,因為「波仔」飯的味道實在不差,飯的口感不俗,在芸芸波仔飯中,最喜歡的是「牛腩飯」。不過,在 7 仔可買到的波仔飯種類不多,要有更多選擇,就要到波仔專門店購買。早前經過一間波仔專門店,小弟便選購兩個「飯盒」,分別是「臘味飯」與「叉燒薑蔥撈麵」,合共 $31 ,還送了一包甜鼓油與辣椒油,真是估不到一盒十多元的雪藏飯盒會送調味包。



將飯盒帶到家中,小弟並不是用微波爐「叮」,因為家中沒有微波爐,所以小弟用鑊隔水蒸兩個飯盒,飯盒中間用一對筷子分隔。隔水蒸的時間不需太長,用中火煲水至水滾,拆盒拆盒面膠膜蒸 20 分鐘便可,相當簡易。至於味道如何,容後再談!

3 則留言:

Teddy | 太迪 說...

呢個品牌既野我都成日食

匿名 說...

你個衰仔,唔好搞到好以家姐唔比飽飯你食~

匿名 說...

波仔專門店? 咁得意嘅!
我第一次聽 XD