2007年8月2日星期四

路試合格



經過第一次考路試的經驗,在 8 月 1 日進行重考,考同一條路,今次卻相當輕鬆,首先是有兩架車同一時間考同一條路線,基本上跟著前車行駛便可。不過,今次路試中,考官其實有權給予小弟「不合格」,因為路試過程中,我未試過用 3 波,因為小弟剛好跟著田螺車,以「龜速」行駛,加上考試路線太短,6 分鐘便行畢全程,想行 3 波也沒有可能。

6 則留言:

匿名 說...

恭喜!恭喜!

九龍區考車,油塘屬於第二難,最易係天光道同牧考街,最難就係葵涌。當年我就係考天光道.

匿名 說...

教宫不會因你不用3波而肥你的. 因要按實際路面情況作出反應的.不能按照方程式.一成不變會抄車的...

Sing

Raymond5pm 說...

恭喜恭喜!

我之前第一次都係考油塘,肥佬嘅原因就係因為開超過40km/h,之後第二次考葵涌,我覺得反而冇第一次駕得咁好,但考官較為鬆手俾我合格

匿名 說...

恭喜^^

匿名 說...

恭喜晒!有無諗過買車呢?

YUEN 說...

建議唔理g姓網友的回覆,原來在鯉魚門考。