2006年9月17日星期日

賭與唔賭


有時小弟都唔係好明,點解政府係咁叫人唔好沉迷賭博?香港人一向都咁鍾意賭 ── 炒股票、炒樓,原理咪又係同賭博一樣,點解唔叫香港人唔好沉迷炒股票同炒樓?不過咁,政府叫人唔好沉迷賭博都算數,最攪笑係香港賽馬會響賽果表隔離貼咗張政府宣傳海報,叫人唔好沉迷賭博,有冇攪錯?賭錢為政府帶來龐大稅收,政府點解要倒自己米?成日話怕將來唔擴闊稅基香港會好唔掂,政府不如諗諗點減少支出同埋增加現有收入好過啦,呵呵。

4 則留言:

gensan 說...

宣傳海報暗示了官方開賭其實都是「逼於無奈」,目的只是為了打擊外圍發展,而長遠來說大家還是需要腳踏實地,倒自己米不算精神分裂。

Raymond5pm 說...

呢樣嘢同煙盒上面嗰句「吸煙危害健康」一樣,表面工夫嚟啫!

匿名 說...

嫖賭飲吹,我只飲過...仲要係好唔鍾意...如果食二手煙都算食煙的話,我也吹過...hahahaaa

Ruth Tam 說...

We do need to take risk but not gambling.