2011年3月6日星期日

炭爐雞蛋仔


雞蛋仔相信大家食得多,但係用炭爐燒的雞蛋仔,你可能未必見過。其實好多年前,有不少流動雞蛋仔。不過近年真係用炭爐燒,香港暫時見過就只得銅鑼灣道有一檔,星期六下午約了朋友食飯,等位等好耐,於是買個雞蛋仔食。雖然係流動小販,但竟然要排隊買,前面仲有六個人,做雞蛋仔的老伯每六分鐘左右做兩底,好彩係前面幾個人都係要一底,所以都係等了十五分鐘就有得食。我一直少吃雞蛋仔,沒有研究,但今次食炭燒雞蛋仔,外皮夠脆,感覺不俗,經過銅鑼灣道就不妨幫襯。


以前《 AV Magazine 》辦公室在天后,每日都在這個位置,看到這兩個街名,都覺得好有趣。銅鑼灣的英文係 Causeway Bay ,但「銅鑼灣道」的英文名稱是「 Tung Lo Wan Road 」,而「 Causeway Road 」的中文名稱是「高士威道」,原來有段故事,有興趣自己找找相關資料吧。

沒有留言: