2011年9月30日星期五

我講蘋果

  1. 我係《 AV Magazine 》編輯部唯一一個未買過任何 Apple 產品的人。
  2. 最諷刺的,是小弟在讀大學時出過 User Guide 教人用 Mac 機。
  3. User Guide 主要教學生用 Mac 機進入大學網絡、睇網頁、用 FTP 、開 Terminal 等。
  4. 更奇怪的,是小弟為何有一張 Apple Club 會員卡?(有圖有真相)
  5. 讀大學時經歷過 Mac 機由 68K 過渡至 PowerPC 的日子,發覺 Apple 呢間公司係癲嘅。
  6. 更癲嘅係 Apple 由 Mac OS X 10.0( Cheetah )開始已經有 x86 版影子系統。
  7. 話唔定下一步係飛起 Intel ,用 AMD FX 處理器再玩超頻。
  8. 到時我可能考慮買第一件 Apple 產品,因為我砌機只用 AMD 處理器。

3 則留言:

石先生 說...

這卡是經典,恕我年輕,真係未見過…
(應該話我唔相信佢曾經出現或存在係世上。)

lamkiuwai 說...

石先生:

1995年,睇怕你都已經出世了。

AMD 愛好者 說...

我可以給個 Like 給你嗎 XD