2011年9月3日星期六

廣州工作



星期五朝早 6 點起身, 6:15am 出門口,其實真係好眼瞓,不過今次去廣州影展覽,真係想即日返屋企瞓覺,所以提早出門口。在深圳搭動車,由紅磡搭東鐵去深圳,大約七點幾,去到火車站買飛,八點前可以入閘上車,架動車中間停三個站, 9:05am 到廣州東站。由於最早的直通車在 7:25am 開出,直通車頭班車都要 9:20am 至到廣州東站,仲未計過關時間,所以幾年前一早已經唔搭直通車上廣州,與其要等直通車,不如留少少時間去大陸 KFC 食個有中國特色的早餐!



今次出盡九牛二虎之力,中午時間唔食飯,連做 7 小時, 5:00pm 終於完成任務,走人時去了白天鵝入面間麵包店買咗兩個包食,跟住搭地鐵,半個鐘去到廣州東站,見到勁多人排隊做安檢,睇來都好多人搭車返深圳,所以安檢完就去自動賣飛處買頭等,其實廣深綫動車頭等都係貴 20 人仔,唯一優點係車廂唔准企人,而二等車廂都隨時成條走廊都係人,最後 6:30pm 入閘上車,加埋過關搭火車,九點至返到屋企,呵呵。

2 則留言:

Florence Lai 黎凱欣 說...

好高效率!最緊要係早起!勁!

匿名 說...

阿木,好久不見。

近來幾好嘛。

你做的是AV Magazine,還是其他影音雜誌?

薛偉傑