2011年8月6日星期六

數碼廣播

講到數碼電視, 2007 年 12 月 31 日開始,小弟都算好早睇數碼電視, 2008 年已經買了一部 Samsung iDTV LA40M86BD 。雖然「早買早享受」,但功能上都有不少缺陷,例如轉台慢、不支援 MHEG-5 互動功能、食電等。幸好係部機用到現在依然沒有問題,因為據聞 Samsung 都有不少壞機,我屋企開電視的時間不短,希望可以用多幾年。


另外,今年年底開始有數碼聲音廣播,香港講數碼聲音廣播,都已經講了十幾年, 1998 年的國際視聽展上,香港電台就以 DAB L Band 進行試播,期間亦測試過 DRM (Digital Radio Mondiale) 與 DAB Band III ,最後就無疾而終。今月 15 及 19 日,香港數碼廣播有限公司(DBC ,前稱雄濤廣播)將會率先開啟兩條頻道「大歌台」與「大戲台」(詳情請看以下節目表)。


不過,數碼聲音廣播要今年年底才正式開始,所以現階段我暫時不會買數碼收音機,暫時都係用一部由 DBC 贈送的收音機聽住先,我響窗邊都收得唔錯喎,住低層竟然可以收爆格。

沒有留言: