2011年2月21日星期一

睇演唱會


老老實實,小弟好少真金白銀買飛入場睇演唱會,一來我好怕熒光棒在我眼前搖動,睇演唱會,隻眼會痛,就算有免費飛我多數唔去,二來唔多鍾意聽歌,或者話,對好多歌手的演繹冇乜感覺。不過,尋晚亢帥克與香港業餘管弦樂團、 The3Think 的《星光演奏廳》,小弟罕有地買飛入場睇。演唱會在上環文娛中心劇院舉行,座位 480 ,雖然較細,但入場看的人士,都是盡情投入。


演唱會以香港業餘管弦樂團作序幕,之後有 The3Think 的電子音樂,亢帥克演唱多首在《亞洲星光大道》所演唱的歌曲,再有 The3Think 樂隊演唱 4 首歌曲,還有星光家族李雯珊、古卓文客串演出,最興奮的是李家仁醫生在香港業餘管弦樂團演奏下演唱〈小明上廣州〉原版與清唱英文版的上半段(所以在台上台下個個都叫李醫生做小明,呵呵),演唱會時間不長,約兩個半小時,最估唔到的開始時間頗準時,只是遲了 10 分鐘,香港業餘管弦樂團演奏時間禁止遲到人士入場,絕對要讚,不過場中竟然有兩個人用閃燈拍照,可惡!

沒有留言: