2010年7月14日星期三

回味過去



最近去了一趟香港歷史博物館,看到不少令人回味的物件,好似百事飲品櫃、斜木檯、金屬罐煉奶等等,還有生於70年代的人,未用過都可能見同學用過的「紅 A 書喼」。小弟在小學時期曾經用過,膠喼除了耐用,可以當櫈坐,最重要的,是當時的售價不太昂貴,以 7 、 80 年代的經濟水平,普通家庭也勉強能夠負擔。至於中學年代,最懷念的可算是遊戲機中心,小弟很少到兒童場,因為規模太細,到 16 歲就正式去西洋菜南街的靈機遊戲機中心(即後來的「 Cyber City 」以及現在的地庫百老匯)打躉,點解係「打躉」?因為冇錢打機,多數時間都係睇人打機,後來靈機率先推出 SEGA Virtua Racing ,結果用了 $18 打 3 局,非常肉痛。

2 則留言:

Sue 說...

紅 A 間廠仲 o係新蒲崗喎,唔使懷念,d 紅 A 凳仲有得賣

lamkiuwai 說...

你唔會用紅 A 凳當書包用?