2008年9月7日星期日

記得投票

點解大家要投票?如果你唔投票,即係將投票的權利送給投票的人,投票的選民真係多謝大家給予這個機會。小弟在九龍西投票,有人會問我,我會投票選哪個人?以下是小弟的意見。
  1. 有清晰立場,不論是親共、反共、反對派、保皇黨等等,都是立場。今年見到一個人真係好唔掂,佢就係梁美芬,你就係親共啦,仲乜扮中立?乜親共好失禮你咩?
  2. 追求與維護普世價值,包括人權、民主、自由等等。
  3. 只是用口號來取悅選民,邊個最勁?咪就係民建聯囉!
  4. 講大話的參選人,例如民建聯的李慧琼話蘇錦梁自己講話佢係加拿大人,好心佢啦,係《信報》踢爆佢係有加拿大藉,龜縮了一個星期先認自己係加拿大藉。
  5. 不參加直選論壇,不面對民眾,劉千石就是一個例子,劉千石,97前一屆都仲選你,依家一定唔選你,你話在立法會唔出聲、唔動議都可以幫到基層市民,咁我留個位俾第二個,你繼續在立法會外幫助市民啦!
  6. 直選論壇對著篇稿講自己的內心說話,田北辰,你叫人點信你?

諗來諗去,涂謹申與馮檢基冇理由唔夠票當選,所以我會投黃毓民,希望大家投「社民連」!

(九龍西參選名單包括:莊永燦、李慧琼名單、龍緯汶名單、涂謹申名單、毛孟靜名單、林依麗、梁美芬名單、黃毓民名單、田北辰名單、馮檢基名單、劉千石、柳玉成名單與譚凱邦)

2 則留言:

Sue 說...

一仔話毓民分分鐘變「票王」喎!

匿名 說...

point 5 好正!
~charlotte