2008年6月28日星期六

免費紅牛



認識小弟的朋友,都知道我以前有飲紅牛(Red Bull)的習慣,但自從飲紅牛已經沒有明顯作用(最多只能提供兩小時提神作用),加上每罐售價增至 $15.9 之後,就沒有再購買了。不過,紅牛一向在香港不同地方做宣傳,有宣傳妹妹拿著一罐一罐免費給你飲,我亦不介意接受。

最近,小弟又看到紅牛的宣傳了,不過今次卻是在中環 7 號碼頭(天星碼頭)做宣傳,還要是早上 9 時多,空肚飲紅牛,中午時竟覺得有少少胃痛!另外看宣傳單張,發覺「 Red Bull Sugar Free 」無糖紅牛終於有行貨,想飲無糖紅牛,不需要到 city'super 買水貨了。

2 則留言:

山邊舊電池 說...

有次在旺角就係攞左一罐,生平第一次飲紅牛,但一飲就頭暈,重暈左成個下晝!唔知係咪近年身體真係好差先搞到提神變出神.

匿名 說...

有無試過其他牌子﹖會5會胃痛﹖