2007年8月19日星期日

相愛無夢

我有一個外國朋友,叫我貼呢首歌詞,我話:「哦!」
===============================================

相愛無夢   主唱:張智霖

跟你抱著未等於愛上 不再抱著未等於不想
你我在這分鐘說過無緣再見 下秒鐘再湊巧碰上
即使一起貌合卻若神離 分隔兩地日夜掛著愁眉
再各自結新歡 卻暗地拿你去比較現有的始終偏袒你

有心愛你卻愛不到 抱緊了你卻又未想終老
再等到與對方失散以後 就會知原來誰最好
愛不到至會更想愛 抱緊了你我又無心裝載
我跟你也破不到男與女之間愛情的定數

一個過活恨抱著情人 一對過活又掛念誰人
到了話要分開 你我尚有惻隱又再探聽對方新聞
即使一起貌合卻若神離 分隔兩地日夜掛著愁眉
再各自結新歡 卻暗地拿你去比較現有的始終偏袒你

5 則留言:

匿名 說...

D歌詞令人反感囉

Unknown 說...

阿木,我覺得你想思好特別....比同年紀的人成熟....特別是對兩性相處。

男女大不同,其實作為一個男仔應該如何做才算對女仔好?我不懂,從你的個人經歷,你可以告訴我嗎?

究竟點解香港女人對佢好,佢都會吾開心?點解香港女人會咁善變與拜金?

匿名 說...

木先生,自從上次凌晨2點,同你係北京既麥當奴對話後,對你既認識多左..........原來你同我地玩得之餘,人生體驗亦好豐富,期待你再同我地分享多D你的一切!不過呢,我都係覺得你的愛情觀好到肉,不過篇幅少左D啫!

匿名 說...

何為愛情,你可以告訴我嗎?每個男或女都是花心的東西.新鮮時刺激時就有愛情,當3分鐘後或第二個新鮮出現時.原有既愛情就好像一盤死水..等待撥出街去..因為再沒有礦泉水既感覺..連貓都唔飲..

匿名 說...

其實為什麼會覺得歌詞令人反感呢? 反而我覺得這首歌最好的地方就是那些歌詞...雖然歌詞像是比較悲觀...但的確是很寫實的呢...