2007年5月29日星期二

一舖清袋


▲ 再見了,以後不需要在觀塘汽車渡輪碼頭上層學車!

講起上星期五 (5 月 25 日),可說是近期最忙的一天, 9:00am 到觀塘碼頭預備考輕型貨車的中期試,9:25am 正式考試,9:40am 知道自己合格,之後到觀塘駕駛學院辦公室 (其實只係三分鐘路程) 約時間學車預備路試,剛巧遇到上一位考生,她也是考輕型貨車,可惜不合格,見她可憐的樣子,不知怎樣幫她 (望起來與一位舊同事很相似) 。期後,中午先到 IBM 記者會看看 POWER6 處理器,下午到尖沙咀借機,返回辦公室後再一次過到三處地方 (北角、灣仔、紅磡) 還機。完成工作後,不忘到家中附近的補鞋店,為自己的皮鞋補加「鞋馬」,但今次卻收 $15 ,因為他改用了日本神奇膠水,粘力特強 (其實上一次使用的膠水粘力也很強,鞋馬蝕了大半也能粘著鞋底) 。最後,就是返家預備與家姐搭長途車返鄉下了。

5 則留言:

匿名 說...

禁都得

YUEN 說...

你都好趕,不過我覺得最值得慶幸的是,你都能保持自己的風格,繼續一手跟自己攪。比著是好多老記,一早唔理,又或者比人送翻去就算。

一D責任感都無。

匿名 說...

可惜, 地通拿d責任感只適用於工作...

匿名 說...

睇唔出自己送翻去同速遞送翻去, 點可以同責任感扯上關係. 只要係準時送翻去就已經足夠, 唔一定要親身自己攪.

lamkiuwai 說...

點解唔搵速遞?因為唔見左好麻煩 (呢間公司曾經試過) ,而且 d 產品唔平,自己還能夠給予代理一份信心。

小弟帶一隻誤差少於 30 秒的動能錶,所以時間啱啱好。