2007年4月29日星期日

新機速報

在星期五,香港數間機舖(尖沙咀金星機地、長沙灣龍威與北角 Game World )忽然出現《頭文字 D Arcade Stage 4 》,不能連接 SEGA ALL.Net,而且很貴,$10 一局,店內對戰贏了之後沒有獎局,儲存資料的 IC 卡售價 $40 ,可放置最多三架車輛,但每加一架車要多加 $20 , 150 局之後要更換 IC 卡。小弟相信新機是水貨機,乘飛機到港,所以短期內都不會減價。

6 則留言:

匿名 說...

唔知有無神人已經制霸晒所有賽道兼將文太 KO 呢?

lamkiuwai 說...

肯定冇,因為玩法同頭 D 3 有好大不同的地方,例如轉彎會跌速,所以轉彎時要留意速度,有時候要落波至得,二來架車好甩,回軑要回得好快,好多人都玩唔慣,三來真係好貴,一張卡再玩一舖已經 $50 了,full tune 架車,冇 $3,000 唔使諗。

lamkiuwai 說...

補充一句,今次冇文太 mode 。

匿名 說...

YES....
雖無文太之挑戰,但記憶中仍有文太做最後神秘大佬.... 因為 GC8V 有得揀的....

P.S. 無左土阪同正丸,好唔開心

匿名 說...

TST 新金星回報:$7 局,$35 出卡,好貴!唔捨得玩。

初步評語係:甩到唔知點咁,比起灣岸仲要誇張,接近 Ridge Racer 的程度。

走之前睇到一名類似高手人士劇戰高橋啟介@筑波,啟介架 FD3S 勁到癲,頭一個 CP 全程推車尾,中途俾佢超車後就怒放到不知所終,高手人士連 CP3 都過唔到 Time's up,好可怕,我覺得佢已經係玩得唔錯、習慣左個甩法既人,點知竟然都唔夠時間過 CP,我真係唔知點先係快了。

Teddy | 太迪 說...

... ...