2007年3月21日星期三

網頁搜尋

本網誌的瀏覽不高,但一直以來都有人冒名而來,今天查看一下瀏覽次數,發覺到打「感情牌」果然有效,Page View 有明顯上升 (不過小弟不會公佈數字,其實都係每天數十人瀏覽而已),而有數個人是使用「地通拿」或「林喬偉」搜尋本網誌,證明小弟在網絡有一點點知名度(其實係唔係有人想起我底?高登巴打,唔使起我底了,我就係高登吹水台嘅「地通拿」)。不過最攪笑都係點解啲人可以用「Av女優」搵到呢度?諗來諗去,我都係寫過一篇「天宮真奈美」同 AV 女優有關咋。

3 則留言:

匿名 說...

給AV女優找到一點都不奇怪,我只是出個一篇有關日漢翻譯的文,都給找到了...

其實現在的搜尋器都有一點智能,會找相關的字詞。

YUEN 說...

地通拿的排名在AV女優之上,都算他人找。

匿名 說...

木哥, 邊鬼個夠膽「冒」你的「名」而來你個blog 咁斗膽啊?
不過, 我就唔係咁既人勒.. 我係慕你大名而來的 XDXDXDXD