2007年3月21日星期三

不吐不快

昨天開會,我老細同我講要主力跟 Notebook,仲同我講我跟漏了一部 Dell Notebook ,番查過去四個月的 1,600 個有用電郵 (好彩我用緊 Thunderbird,因為公司部電腦仲行緊 Windows 98 咋) ,發覺原來我真係跟漏左一部 Dell Notebook ,PR 公司 send 來的電郵,日子係 1 月 31 日。頂,原來係搬 office 嗰個星期所收嘅 e-mail ,講起搬 office 嗰個禮拜就真係好火滾,未試過做嘢做得咁冇計劃 (我指自己) 。講真一句,自從搬咗 office 之後,心情都唔係太好,唔係因為多嘢做,而係多咗好多瑣碎事要跟,差不多每日都會收到一兩個來自不同人士嘅騎呢 request ,我依家仲煩緊點樣重裝個 Mail Server 。有人同我講,用 Exchange Server 咪得囉,但係我公司用緊 Red hat Linux + sendmail ,你估 Exchange Server 唔使錢呀?

2 則留言:

匿名 說...

用 qmail 丫,感覺良好

山邊舊電池 說...

唉,阿雄走左,現在公司D IT工作卸埋你做?真慘......