2007年3月19日星期一

獨來獨往

對於未曾拍拖的男人來說,當然很想一嚐拍拖的滋味,但對於已經試過拍拖過程的我,兩個人一起未必是一件好事,而一個人獨來獨往亦未必是壞事。還記得在今年年初二獨個兒到文化中心欣賞煙花兼吃快餐,實在是一件樂事。可能你會問,兩個人行街變為一個人,習慣嗎?老實說,我一早習慣了,因為分手前的最後半年,我已經感覺到我倆的關係漸漸疏遠。

一個女人由愛到不愛一個男人,有時候並沒有一個過程,假如你有心留意你另一半的一舉一動,是會感覺到女人的態度突然有變,好像經過某個臨界點之後的情況。當時我亦感覺到這個情況,究竟我應該解決問題?小弟曾經向一位很親密的朋友 A 詢問過,答案都是與我心裡的方法差不多 ── 對她好一點。

「對她好一點」是一個很抽象的形容詞,意味著小弟以往對她不好。平心而論,我只認為我對我的女朋友不太差,又未致於「對她不好」,所以這半年時間,希望能夠對她好一點,一來能夠挽救這段感情,二來亦可以對自己帶來一點保障,何出此言?下回分解。

8 則留言:

匿名 說...

阿木,我支持你呀!
做人最緊要開心、快樂!
只要自己享受呢種生活就可以了!

匿名 說...

木兄為何忽然感性呢?雖然文章的語氣很平淡,但卻有種自殺前急於將心事告訴世人的感覺,希望你千萬不要做傻事啊!

匿名 說...

分了手 就不可能復合

匿名 說...

我還是未感受過愛情呢....
27 歲了

匿名 說...

真的是因為三無嗎?
um...我而家讀management講到人生的stages,
或者咁講,你有冇自己人生o既goal同career?
每個人都有自己的positition,你可以同自己講你e一世都可能會窮,但就不能話自己一世都唔會有出息;成就同成功唔同;冇車冇樓真係唔係重點lor(at least我而家仲係咁諗,或者我贊成我表哥---有多幾手匯豐仲好la),但係如果同看不到未來,30幾歲都仲茫茫然唔知想點的話,唔好話兩個人o既將來,連自己都擔心la...唔係錢途,係前途
你要有自己的career ar!!!
兩個人一起與否,視乎緣,緣來則合,盡則分
當感情要來時,避也避不了的,時辰未到啫
---共勉之

匿名 說...

講真我27 歲都係茫茫然唔知想點

匿名 說...

同意你嘅講汰,如果個女仔個心開始唔喺個男仔度,個男仔係絕對可以FEEL到的!其實個女仔個心開始唔喺度,如果無咩「特別事故」發生,真係無咩機會可以救得番段感情!

「獨來獨往」--好!
不過,如果真係遇到一個自己喜歡的女仔--上!

匿名 說...

YUEN 提到...
分了手 就不可能復合

唉想不到鼎鼎大名的YUEN先生講說話和做人是這麼消極呢
'不可能'這三個字太悲觀了吧