2006年10月15日星期日

3D射擊


在 19 年前,世嘉推出《 AFTER BURNER 》與《 AFTER BURNER II 》,加上一個可上下轉動的機身,令小弟想玩一局,可惜的是,當時小弟實在太細了,就算夠 16 歲進入成人遊戲機中心,到當時位於西洋菜南街的「靈機遊戲機中心」玩《 AFTER BURNER II 》也要 $4 一局。由於那時喜歡玩《 Virtua Racing 》(當時要 $6 一局,真昂貴)而放棄了《 AFTER BURNER II 》,為小弟帶來一個遺憾。最近,闊別 19 年的《 AFTER BURNER 》系列終於推出新版本《 AFTER BURNER CLIMAX 》,除了採用一個全新的遊戲平台 ── LINDBERGH ,亦新增「 CLIMAX 」模式,可以一次過鎖定多個目標,小弟就試過一次過鎖定 26 架敵機,配合左右搖動的機身,相當過癮!另外,令我最意外的,是與較早前公佈的片段是一模一樣,的確很吸引。不過,這個版本難度很高,到第七關後,感覺有如在《星球大戰》中的「天行者」( Luke Skywalker ),所以玩了多局後,最後都是放棄了。

4 則留言:

Dicky Chan 說...

嘩,早兩日先玩返世嘉5代隻after burner II,真係好正,飛機射擊既遊戲性以當年計真係好好。

講返街機版,好似係渣住支飛機桿,食指係輕機鎗,指公就按飛彈,講起就想玩。

丫係,《 AFTER BURNER CLIMAX 》可以邊度玩到?

lamkiuwai 說...

現在所知道的,包括:
觀塘廣場 Game Zone
旺角新之城 Game Zone
紅磡美國寶

Dicky Chan 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
lamkiuwai 說...

To 廢人:
仲乜自己 delete 篇文呀?
回應你個 comment ,唔係因為雙打易打,而係觀塘廣場部機 set 得好難,我去旺角新之城玩過,Single Play 打到第八關。