2006年10月12日星期四

日本之旅


今年 10 月 1 至 6 日的《公幹旅遊二合一》之旅終於完結,其實玩的時間不多,1 號早上 10:30am 由香港出發,可惜因為飛機去水位有問題而延遲一個鐘,到「成田空港」剛剛不能乘搭 5:13pm 的 Narita Express ,要多等一個小時,可惡!到了新宿,第一件事是打電話給分開出發的朋友(講起來太複雜,都是不說了),然後放下行李吃飯(壽司與拉麵)及參觀遊戲機中心。第一次去東京,真係大開眼界。

大家有興趣的話,可到以下網址看看相片:
http://www.pbase.com/lamkiuwai/20061001_japan

(還有在池袋 Sunshine City 所拍攝的相片,遲些再放上來)

7 則留言:

不仔 說...

[暴走]我要去日本呀[/暴走]

gensan 說...

我上次去日本都無寫落 Blog,搞到我想寫返添......

lamkiuwai 說...

To gensan:
你個 blog 咁耐唔 update ,寫唔寫都冇乜所謂,呵。

史提芬 說...

我之前第一次去東京,
去過原宿、新宿、台場、
明治神宮、涉谷,仲有箱根同河口湖,
都好震憾。
好值得去過幾次。
因為未見過咁乾淨、咁整齊、咁有秩序的地方。
不過日本人唔多識英文,溝通上有困難。

lamkiuwai 說...

To 史提芬:
其實新宿晚上非常多垃圾,尤其是係煙頭。日本新一代青年人已經唔同以前了。

史提芬 說...

日本人後生仔的確係好x鍾意食煙的,
呢點我都好認同。不過在整體上,日本好多地方都好乾淨,唔單止城市係咁,鄉郊都係咁先至令人佩服。

gensan 說...

過兩日寫返囉......