2006年9月3日星期日

頭D四代

在較早前,已經有不少玩家知道 SEGA 將會在日本 AM Show 上發表《頭文字D Arcade Stage 4 》。今日看討論區,原來《頭文字D Arcade Stage 4 》已在池袋 GIGO 及新宿 GIGO 進行實地測試,以 SEGA 的開發速度,相信最快也要到今年年底才會正式推出。詳情可瀏覽以下網址:

http://www.geocities.co.jp/SiliconValley/8014/d4/test_20060902/

2 則留言:

gensan 說...

好野,終於有新賽道,妙義變秋明湖,睇怕 God Arm 和 God Foot 的茨城都會追加了,最好加埋 Special Stage 的真妙義、真碓冰、紅葉和鹽那。拓海在秋明湖用 AE85L 的設定都幾特別,又同 Arcade Stage 2 妙右翻版有少少唔同。另恭子做乜會調左去秋上,唔會無左土阪呀?
車種都係果 D,無乜變,不過文太號終於有得揀色了。唔知仲有無擦膠呢?希望無,費事要徙錢練。
個畫面好大,好像是廿吋 Widescreen。

lamkiuwai 說...

同 BG4T 應該一樣,係 32 吋 LCD 顯示屏。