2005年11月4日星期五

五首情歌

小弟被肥B~ 點中,玩 Blog Tag ,我先點五個 Blog 的主人,分別是 The Neo ernus.comNotes from the Undergroundalways under construction- 倫 爺 的 聚 腳 地 - 以及 森美樂園 ,玩法很簡單,只要說出能夠牽動你情緒的五首歌,再在另外五個 Blog 上的留言中指定 Blog 主人說出能夠牽動情緒的五首歌便可,希望以上五位靚仔 / 靚女能夠俾面小弟。今晚就為大家揭曉令小弟的五首牽動我情緒的歌,小弟不在此提供五首歌的 MP3 及歌詞,要找的話,請到 Google 找。

1. (I can't help) falling in love with you ── UB40
這首歌原本由 ELVIS PRESLEY 主唱,但小弟並不喜歡太抒情的歌曲,所以並不是由貓王演繹的版本,而是由 UB40 的 (I can't help) falling in love with you ,UB40 的演繹方式很特別,令小弟百聽不厭,成為激動小弟情緒的第一首歌曲。

2. 假如真的有個約會 ── 蔣嘉瑩
這首歌曲是亞視電視劇《我和殭屍有個約會 2》的主題曲,這位歌手在 Klenstar 只推出過一隻唱片,但推出了唱片後,這間唱片公司已不存在了,而蔣嘉瑩亦沒有推出過任何專集。這算歌除了副歌部分最動聽之外,歌詞的頭兩句(人清醒,難感性,迷失方能找到期待愛情)亦令小弟對愛情有新的看法。

3. The Way I feel ── AIR SUPPLY
很多都知道小弟喜歡聽 AIR SUPPLY 的歌曲,但事實上,真正能激動我情緒的音樂其實很少,其中一首歌曲,是 1995 年演唱會大碟內找到的歌曲「 The Way I feel 」,這一曲先由 Graham Russell 先唱一段引子,再由 Russell Hitchcock 唱後段。這首歌是一首悲傷的情歌,對於 AIR SUPPLY 可說是一個新嘗試。

4. 不必多說話 ── 張信哲
張信哲那一把特別的聲線,加上向雪懷所填的廣東話歌詞,聽起來有一種很特別的感覺,以往我經常想做歌曲中的男主角,好似很偉大似的,但事實上,當做過男主角後,你就會發覺原來不太好受。

5. 挑戰者 ── 羅敏莊
我很變態,每次唱 K 必定點〈挑戰者〉,小弟不是想做挑戰者,而是喜歡被挑戰,但有時候,小弟發現,原來最難擊倒的,是自己的另外一面。

7 則留言:

劍魔 說...

老細, 你玩到我勒....
我係邊個? 睇o下我的 blog 咪知囉
話時話, 有冇興趣整返個同行的 blog webring<--- 呢d 野家下仲興唔興架?

劍魔 說...

http://kimot.blogspot.com/

過去我的 blog 睇睇啦

Teddy | 太迪 說...

都好woo,真架!!!

lamkiuwai 說...

To 劍魔:

諗過做一個專為 IT Reporter 而設的 Blog ,不過唔想 host 在免費服務上,其實我開左一個叫 http://itreporters.blogspot.com/ 的網頁,諗住將 Press Invitation blog 化,但係又唔想個個都睇到,有乜計?

lamkiuwai 說...

哈哈,終於俾我找到個 Blog Tag 的源頭:
【Blog Tag】五首最能牽動你情緒的歌

匿名 說...

係呀, 個題目係我諗架...
不過點解你會知既?! 好利害呀。 ^_^

(sorry呀, 咁遲先覆你, 因為我都係啱啱先睇番之前既留言。)

lamkiuwai 說...

To 恩恩:

只要有恒心,凡事可成真。
其實係我人手反連結,找到你的 hompy 網頁,呵呵。