2005年10月10日星期一

幸運是我

小弟從事雜誌/網站已超過八年時間,參與過無數記者會,但很少在記者會中抽到大獎,至於細獎,印象中只有三次是,有一次忘記了,另外兩次分別是抽中一支 USB 燈以及兩張小型音樂會入場券。就算在明報每年的報慶,都好似未曾中過獎,自認沒有抽獎命。不過,最近去記者會的時候竟然抽中一部 DVD 錄影機,實屬幸運,但由於家中已有一部 DVD 錄影機,所以小弟立刻放在 Yahoo! 網站拍賣,底價 $998 ,沒有保留價,有買趁手。拍賣網址是:

http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1110888024

9 則留言:

森美 說...

原來有同道中人,我都係任何時候都抽唔中獎,包括公司的春茗,以及各大大小小的記者會,咁耐只係抽中過兩次,而且我比你運氣更差,每次記者會頂玩遊戲實抽中我,而每次都係陪玩,然後得個安慰獎,死未?
不過唔睇你篇文,都唔知原來你入行八年,比我多一年呀,應該叫你一聲「前輩」,哈哈!

匿名 說...

恭喜你呀!
我從未試過中獎的,所以見到你抽中禮物,也替你高興 :)

Teddy | 太迪 說...

WA~開心死啦!!
如果係我就好啦~

Teddy | 太迪 說...

從相片中,就已經知道木木開心到...爆!!!

lamkiuwai 說...

老實說,我冇乜特別感覺,只係諗緊幾時可以賣走。

匿名 說...

恭喜恭喜,正所謂中開有條路,應該會陸續有o黎o既!!!

Dicky Chan 說...

其實我上星期都抽中左PIONEER出品的.......


21IN1 CARD READER一舊....即係隨A10送個隻,以零機價賣左俾朋友。

tusswu 說...

宣傳拍賣?

lamkiuwai 說...

Tuss:
都賣左啦,呵呵呵。