2005年8月16日星期二

四輪驅動


使用前輪驅動/前置引擎的車輛(俗稱 FF 車)在市場較為普遍,因為生產成本較低,較合乎經濟效益,但對於完全不講求經濟效益的賽車運動來說, FF 車實在是一個很大的負累,因為當速度愈高, FF 車愈難控制,小弟用 MINI Cooper S,在 Battle Gear 4 上玩多彎的「真‧妙義」賽道時,出彎的速度總是不太理想,小弟最終都是放棄了 MINI Cooper S ,並改用 CITROËN(雪鐵龍)Xsara coupé VTS 房車。

這款法國房車最特別的地方,不但可改用渦輪增壓引擎,更可將前輪驅動轉為四輪驅動(簡稱 4WD ),在多彎的山路上有更佳的控制。雖然 Xsara coupé 在 1998 年已經停產,但 Xsara 系列現時仍非常「紅」,因為 CITROËN 將 Xsara 進化為 Xsara WRC ,在 2004 年世界拉力賽中, Sebastien Loeb 駕駛 Xsara WRC 取得世界冠軍佳績, Xsara coupé VTS 實在是一部好車,值得一試。

2 則留言:

gensan 說...

我用得最多的頭轆車相信都係 INTEGRA TYPE R,但當然係頭 D 啦唔係 BG4 啦!點解?因為 BG4 實在係太貴啦,成五六蚊一局,我頭先都係響柴灣見到灣岸三蚊局,先打左兩局咋!

XexeX 說...

現實中,大部份平價房車都係FF,因為平,合理速度下最易操控,車身輕。

但講到賽車,當然係MR會較佔優(Rally係4WD),因為車重平衡,動力又可以直接傳送至輪胎。

我只從BG2後就冇玩車呀,頭D都係玩PS2,而家落到機鋪都唔知玩咩好 XP