2005年6月27日星期一

特大記憶


今個星期日,除了去奧海城二期看《頭文字D》電影外,小弟亦步行至深水埗高登行腦場,與店舖負責人閒聊半個鐘,看見一對 512MB 只是 700 元,小弟終於忍不住買了一對,合共電腦內的一對 256MB 記憶體,總共安裝了 1.5GB 記憶體,今晚試試關掉虛擬記憶體,發覺只是開程式時快了少許,沒有甚麼特別的地方,似乎硬碟的速度已經很快,就算開啟擬記憶體也不覺得慢,相信 1.5GB 記憶體只會在剪片時才會有用。

4 則留言:

henryporter 說...

小弟今個禮拜將扑槌買19"LCD!有甚麼最後建議?見倒PCM有roundup....但唔捨得俾14蚊買....

lamkiuwai 說...

PCM d 測試信唔過,老實講,買 mon 都係買 service 多,你買 Philips 啦。

lamkiuwai 說...

我屋企冇開冷氣時,都係 48 度左右。
p.s.: 我用緊 Socket 939 喎,你係唔係先?

史提芬 說...

我通常都係執相多,
ram對我好重要
況且方便將來加ram
我一口氣買了兩條1gb
將來可以加多兩條