2005年6月8日星期三

影子系統

Mac 機轉用 Intel 處理器,有乜咁出奇?

頭先睇完 Steve Jobs 在 WWDC 個 Keynotes ,先至知道,原來 Mac OS X 由推出第一個版本到依家,背後同時推出行 Intel 平台的版本,所以在 WWDC 上示範的電腦,已經使用 Pentium 4 3.6GHz + 1GB 2GB DDR 記憶體,基本上所有 Apple 開發的 Mac OS X 系統及其組件( Spotlight 、 Dashboard 等),在 Intel 平台已經係原生模式( Native Mode ,好耐冇用過呢個字!)。諗諗吓, Steve Jobs 都幾「奸狗」,一早諗住飛起 IBM ,五個 Mac OS X 版本( Cheetah 、 Puma 、 Jaguar 、 Panther 與 Tiger )都有 Intel 平台的 Binary ,呢五個 Mac OS X 「影子」版本同大陸訓練乒乓球手一樣,背後 有不少模仿 是模仿 其他國家對手打法的「影子球手」,與國家隊球手訓練,永無出頭天!

下一個 Mac OS X 版本的代號叫做 Leopard ,唔知幾時輪到 Cat ?
╮(﹀_﹀")╭

3 則留言:

YUEN 說...

無法,Apple唔打遊擊生存唔到。但話又說回來,這樣大的工程,IT歷史上又似乎Apple才做得到。

還是會用Mac

匿名 說...

我覺得Apple都係“被逼”,IBM完全吾重視Apple,提供給Apple的PowerPC完全吾夠,Apple好幾次被逼推遲出新機。
所以Apple轉用其他CPU巳經係意料中事。
其實現在用的軟件大部份都可以在新機上運行,轉新機的影嚮應該吾大。

I believe Apple !

lamkiuwai 說...

如果有時間,我會寫一篇有關 Rosetta 的短文。