2005年4月11日星期一

自由空間

清明節期間返福建探親兼拜山,但這次返鄉下的決定非常急,家中星期四想返鄉下,小弟星期五請假,星期六下午便起行了,幸好的是,由深圳到福建南安約 700 公里,但只需 8 小時左右的車程,比十幾年前的 18 小時車程真是相差一大截。不過,今次從大陸返回香港實在有點趕急, 4 月 5 日晚上 7 時半乘搭巴士, 4 月 6 日早上 4 點左右到深圳。由於要急於返香港,所以一家人乘的士到皇崗過關,再搭通宵過境巴士返屋企,返到屋企的時間只是 6 時 15 分,羅湖仍未開關,所以今次的決定是正確的,因為返到香港後,還可以睡 3 小時才返公司工作,哈哈。

小弟認為,時間不會為一個人而變得更快或更慢,最重要的,是如何充分地利用有限的時間應付自己的工作。(圖片說明:小弟鄉下到處都是走地雞)

4 則留言:

Agnes 說...

講真, 上一次返大陸已經係幾年前既事(公事除外), 個人除左對大陸衛生抱疑態度外, 交通亦係另一個concern. 坐長途車, 再轉乘其他交通工具先到達目的地, 過程仲辛苦過返工. 與其浪費咁多時間坐車, 倒不如留係香港做一d自己想做既事仲好.

lamkiuwai 說...

其實已經好好多,我在羅湖商業城乘搭長途車,在福建下車後行十分鐘便到阿媽的老家,相當方便。我以前曾經搭過船同飛機返鄉下,都係長途巴士最方便。

匿名 說...

同師兄報到先! :D

咦乜原來你都係福建鄉下, 我2000年返石獅都係坐8個鐘頭車, 仲要一個女仔自己搭
上去, 嘻

lamkiuwai 說...

如果叫我一個人返,真係 sorry 囉,因為我唔識路。